Nibs Admin

Liittynyt: 14 Syy 2006 Viestejä: 379 : Paikkakunta: Anywhere but home.
Items
|
Lähetetty: Sun Nov 19, 2006 4:42 pm Viestin aihe: J.K.K - Jo Kysytyt Kysymykset |
|
|
1.) Eikö Profiilista voi säätää itsellensä allekirjoitusta? Vähän pohdittuani ajattelin että kyseessä saattaa olla jokin päättämäsi keino linkkien ja muiden pelipaikkojen mainostamisen säätelyyn.
V: Sen saa omasta profiilistaan säädettyä, mutta vasta kun on kirjoittanut 5 viestiä foorumille. Sama koskee mahdollisuua laittaa linkkejä - viisi viestiä ja sitten pystytte. Vieraathan eivät pysty laittamaan linkkejä lainkaan.
Kyseessä ei ole minun päätökseni eikä säätöni, vaan foorumintarjoajan joka ilmeisesti haluaa minimoida spammaajat ja turhat mainostajat forumeiltaan. Kyseessä on asetukset joihin minulla ei ole valtaaa eikä voimia koskea.
2.) Minulla on kirjautumisongelmia. Joudun aina kirjautumaan kahdesti ennen kuin pääse lainkaan kirjoittamaan viestejä ja sisäänpäästyäni, en enää näe viime käyntini jälkeen tulleita viestejä kätevästi.
V: Yleinen ongelma ilmaisfoorumeilla, jolle en myöskään voi mitään konkreettista. Voin vain neuvoa että jos noin käy, kirjaudu sisään "Kirjaudu sisään katsoaksesi yksityiset viestit"-linkin kautta. Silloin pitäisi onnistua yhdellä kertaa.
3.) Saisiko avatarini olla hieman tuota sallittua suurempi? Esim. leveys 167 pikseliä? Se ei leventäisi forumiakaan.
V: Ei. Kyse kun ei ole siitä leveneekö foorumi vai ei, vaan siitä että kuva pysyy säällisissä avatarmitoissa ja ei pistä liikaa silmiin.
4.) Olen ymmärtänyt niin, että mainostaminen on sallittua vain mainosta-alueella. Kuitenkin useilla (tai ainakin joillakin) käyttäjillä on myös jokin linkki allekirjoituksessaan, ja minusta tämäkin on täysin luokiteltavissa mainostamiseksi - onko moinen käytös siis luvallista?
V: On. Mutta vain tekstilinkkejä - ei pelkkiä url-osoitteita.
Tekstilinkin saa aikaiseksi näin: [url=*http://esimerkkilinkki.com*]*Haluamasi teksti*[/url]
Kaikki tuo tietysti yhteen kirjoitettuna ilman tähtiä, jolloin se näyttää tältä: Haluamasi teksti _________________
Though it won't be today, someday I'll hope again.
And there'll be beauty from pain. |
|